کرمان - رییس پلیس آگاهی کرمان گفت: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته و ارزش کالاهای مکشوفه در این مدت ۵۰ میلیارد تومان بوده است.

۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در ۹ ماهه امسال در استان کرمان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، یدالله حسن پور از کشف یک کلاهبرداری خبر داد و افزود: این کلاهبرداران در فضای مجازی و روزنامه های محلی به تبلیغ ایجاد شغل با حقوق روزانه حداقل ۱۵۰ هزار تومان با ساخت فیلتر انواع ماشین ها تحت عنوان شرکت توان افزا می پرداختند.

پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به ۹۰ نفر شاکی این پرونده تصریح کرد: این شرکت فاقد مجوز بوده و از شاکیان مبالغی از جمله ۲ میلیون تومان، ۱۷ و ۶۰ میلیون تومان برای واگذاری خط تولید این فیلترها پول گرفته و وعده خرید تولیداتشان را داده است.

وی از ۳۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری این افراد ظرف ۲۵ روز خبر داد و ادامه داد: مدرک تحصیلی مدیرعامل این شرکت در حد دیپلم می باشد و تعداد اعضای این شرکت چهار نفر که همگی با هم وابستگی خانوادگی دارند.

حسن پور در ادامه با اشاره به انهدادم یک باند سرقت خودرو در کرمان اظهار کرد: یک پدر و پسر دست به اقدام سرقت خودروهای سطح شهر کرمان می کردند و تعدادی مال خر نیز با خرید این خودروها و ایجاد تغییراتی، آنها را به فروش می رساندند که اکنون ۶ فقره از این ماشین ها کشف و تحویل مال باختگان شده، ضمن آنکه این پرونده در دستگاه قضایی در حال بررسی می باشد.

وی با شاره به مبارزه با قاچاق کالا عنوان کرد:امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری هرمزگان-کرمان حامل مقداری موبایل و پوشاک به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس آگاهی کرمان ادامه داد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته و ارزش کالاهای مکشوفه در این مدت ۵۰ میلیارد تومان بوده است.

حسن پور در پایان با اشاره به ورود دام های قاچاق از مرزهای شرقی به داخل کشور، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هیچ نظارت بهداشتی روی این دام ها نمی باشد و باعث آلودگی دام های داخلی و خطر بیوترویسم هستند، از مردم درخواست می کنیم در صورت مشاهده این گونه موارد، به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.