نماینده مستعفی بریتانیا در اتحادیه اروپا گفت: اهداف مذاکراتی ترزا می نخست وزیر برای خروج از اتحادیه اروپا، ناشناخته و مبهم است.

اهداف برگزیت ناشناخته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ایوان راجرز نماینده مستعفی بریتانیا در اتحادیه اروپا در مصاحبه با بی بی سی تاکید کرد: اهداف مذکراتی ترزا می نخست وزیر بریتانیا برای نمایندگان دولت لندن در بروکسل واقعا ناشناخته و مبهم است.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم شما با مقابله با استدلالات و تفکرات مبهم و ناشناخته ادامه دهید و هرگز از گفتن واقعیت به کسانی که قدرت را در دست دارند، واهمه نداشته باشید.

راجرز گفت: ما هنوز نمی دانیم اهداف دولت بریتانیا برای داشتن رابطه با اتحادیه اروپا پس از برگزیت، چیست.

روزنامه فایننشال تایمز سه شنبه اعلام کرد: ایوان راجرز سفیر بریتانیا در اتحادیه اروپا از سمت خود استعفا کرده است. این در حالی است که تنها چند ماه به آغاز رسمی مذاکرات مورد انتظار ترزا می نخست وزیر بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا فرصت باقی مانده است.

ایوان راجرز به همکاران خود گفته است که به زودی از این سمت استعفا خواهد کرد. وی هیچ دلیلی را برای این تصمیم و اقدام خود اعلام نکرده است.

ترزا می قول داده است تا مذاکرات با اتحادیه اروپا برای خروج از این بلوک سیاسی و اقتصادی را تا پایان مارس آغاز کند.

راجرز که توسط دیوید کامرون نخست وزیر سابق بریتانیا در نوامبر ۲۰۱۳ میلادی به عنوان سفیر این کشور در اتحادیه اروپا انتخاب شده بود، یکی از باتجربه ترین دیپلماتهای بریتانیا در زمینه امور اتحادیه اروپا است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.