بجنورد- فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: متاسفانه این شهرستان در بحث پوشش بیمه ای از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

پوشش بیمه ای راز و جرگلان وضعیت مناسبی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، احمد ریواده در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی اظهار داشت: شغل اصلی ۹۴ درصد مردم این شهرستان کشاورزی است که متاسفانه رازو جرگلان از حداقل امکانات و خدمات محروم هستند.

وی افزود: براین اساس ضروری است در افزایش شمار بیمه شدگان این شهرستان تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی خواستار همکاری بیشتر این اداره کل در جذب بیشتر مردم این شهرستان از خدمات بیمه ای شد و برضرورت ترویج و آگاه سازی مردم این شهرستان در خدمات تامین اجتماعی تاکید کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به ترویج فرهنگ بیمه ای و آگاه سازی مردم به ویژه در مناطق محروم گفت: نقش فرمانداران در رسیدن به اهداف سازمان وترویج فرهنگ بیمه ای موثر است.

محمدعلی عباس زاده وحید بر تعامل و همکاری بیش از پیش طرفین در راستای تسهیل فعالیت ها و ارائه خدمات مطلوب بیمه ای تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان راز و جرگلان یکی از شهرستان های محروم استان است، گفت: براین اساس ضروری است در افزایش شمار بیمه شدگان این شهرستان تلاش بیشتری صورت گیرد.

عباس زاده به شعبه اقماری شهرستان راز و جرگلان اشاره کرد وافزود: خوشبختانه از زمان راه اندازی این شعبه خدمات مطلوبی به جامعه بیمه شدگان این شهرستان ارائه شده و دراین خصوص شاهد رضایت مندی مردم راز و جرگلان هستیم.

وی افتخارات سازمان تامین اجتماعی را گسترش خدمات بیمه ای برای٥٠ درصد بیمه شده در سطح کشور دانست وگفت: هم اکنون یکی از افتخارات بسیار مهم این سازمان خدمات رسانی به مناطق محروم کشور است که راز وجرگلان یکی از این مناطق بوده که نیاز به تلاش بیشتر دارد.

عباس زاده بر ترویج فرهنگ بیمه ای و آگاه سازی مردم به ویژه در مناطق محروم تاکید کرد و نقش فرمانداران را در رسیدن به اهداف سازمان وترویج فرهنگ بیمه ای موثر دانست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.