تبریز- امام جمعه موقت تبریز گفت: مردم منتظر اعلام نتایج بررسی حادثه قطار تبریز- مشهد هستند.

مردم منتظر اعلام نتیجه بررسی مسئولان درباره حادثه قطار تبریز- مشهد هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر، با بیان اینکه در آستانه انتخابات باید با آرامش و همدلی به پیشواز آن برویم، اظهار داشت: مسئولان اختلافات شخصی را بین خودشان حل کنند و با همدلی ضمن خدمت به مردم، در اجرایی کردن دستورات رهبر معظم انقلاب بکوشند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم چهلم جانباختگان حادثه قطار تبریز - مشهد، گفت: از مسئولان انتظار هست تا پایان کار ابعاد مساله را بررسی و با جدیت نتایج حاصله را به اطلاع عموم مردم و خانواده های داغدار برسانند.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر ایجاد وحدت بین مسوولان گفت: باید مسوولان هر اختلافی دارند بین خودشان حل کنند و رسانه‌ای نکنند تا موجب سوءاستفاده برخی افراد نشود.

وی به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: باید با عمل به فرمایش مقام معظم رهبری با آرامش و با آگاهی فردی را انتخاب کرد که خدمت به مردم برای ارتقا و پیشرفت کشور انجام دهد.

آیت الله آل هاشم با اشاره به حماسه ۱۹ دی ماه سالگرد قیام مردم قم، گفت: علما و روحانیون پس از این قیام به امواج انقلاب اسلامی شدت بخشیدند و چهلم‌های پی در پی انقلابی در سراسر کشور را تداوم بخشیده و به سرنگونی خاندان ستمشاهی پهلوی منجر شد.

وی ادامه داد: نخستین شهری که برای شهدای ۱۹ دی قم مراسم چهلم برگزار کرد، شهر تبریز بود که  در ۲۹ بهمن ضربه‌ای اساسی به خاندان پهلوی وارد کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.