ارتش سوریه برای حمله به مواضع تروریست های داعش در استان حمص عملیاتی را آغاز کردند و در صدد پیشروی به سوی شهر باستانی تدمر هستند.

آغاز حمله ارتش سوریه به مواضع داعش در حومه حمص/پیشروی به سوی تدمر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از النشره، نیروهای ارتش سوریه همچنان به درگیری های خود با تروریست های داعش در شهر  باستانی تدمر ادامه می دهند.

در همین راستا، نیروهای ارتش سوریه حمله ای گسترده را در حومه شرقی استان حمص آغاز کرده و در محور شمال شرقی فرودگاه التیفور و شرق ایستگاه چهارم به سوی شهر باستانی تدمر پیشروی می کنند. 

نیروهای ارتش سوریه در جریان درگیری ها و پیشروی های خود در این شهر شماری از تروریست های داعش را به هلاکت رساندند و تعدادی دیگر را زخمی کردند.

از سوی دیگر تعدادی زیادی از اتوبوس ها اماده ورود به منطقه وادی بردی واقع در حومه دمشق  هستند تا بدین صورت عناصر مسلح را از این منطقه به سوی ادلب خارج کنند.

منطقه وادی بردی از ۱۴ روستا تشکیل شده است که ۹ روستای آن در کنترل گروه های مسلح قرار دارد و اکثر آن ها نیز عناصر «جبهه النصره» و گروه موسوم به «جیش الاسلام» هستند. ارتش سوریه بر ارتفاعات و بلندی های «ضهره النحیله» که بر روستاهای کفر العوامید، البرهلیا، کفرزیت والحسینیه در منطقه وادی بردی مشرف است،‌ مسلط هستند و کنترل آن را در اختیار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.