بجنورد- فرماندار شهرستان گرمه از افزایش ۹۰ درصدی اعتبارات مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و گفت: سهم گرمه از این اعتبارات پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود که با پیگیری های صورت گرفته این مبلغ به ۹ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و امیدواریم هر چه زودتر تخصیص یابد.

اعتبارات مدیریت بحران گرمه ۹ میلیارد ریال افزایش یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی محمدزاده صبح چهارشنبه در هفتمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان افزود: دی‌ماه آخرین مهلت دریافت اسناد و اوراق خزانه‌ای است و دستگاه‌هایی که توانایی جذب این اسناد را در مدت باقیمانده دارند بایستی هر چه سریعتر اقدام کنند چراکه در غیر اینصورت به ادارات کل آنها اعلام می‌شود و در صورت عدم توانایی در جذب، اعتبارات آنها با اعتبارات دیگر دستگاه‌ها جابجا می‌شود.

وی تصریح کرد: اگرچه تمامی حوزه‌ها نیازمند بودجه و اعتبار هستند اما اولویت دولت در بخش‌های است که بیشترین مشکلات را دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمه نیز گفت: مشاع‌هایی که توانایی ایجاد سیستم آبیاری مکانیزه را داشته باشند می‌توانند با عملیاتی کردن طرح‌های آبیاری نوین در مزارع خود، پس از تخصیص اعتبارات به جهاد کشاورزی نسبت به دریافت هزینه کرد خود اقدام کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.