اهواز-استاندار خوزستان در همایش مشترک خوزستان و لهستان با بیان این‌که شرایط و ظرفیت‌ها برای سرمایه‌گذاری درخوزستان مهیا است، گفت: خوزستان نبض اقتصادی ایران است.

شرایط و ظرفیت‌ها برای سرمایه‌گذاری درخوزستان مهیا است

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان لوبلسکی کشور لهستان به تشریح ظرفیت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی خوزستان پرداخت و گفت: خوزستان قلب تپنده و نبض اقتصادی ایران عزیز است.

وی از اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران لهستانی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی خوزستان استقبال کرد.

استاندار خوزستان با تشریح توامندی‌های اقتصادی خوزستان و زیرساختی در حوزه حمل و نقل، نفت و پتروشیمی، کشاورزی و صنایع پایین‌دستی از حضور سرمایه گذاران لهستانی در خوزستان استقبال کرد.

شریعتی از مهمان‌نوازی آقای اسوومیرساسنوفسکی، استاندار لوبلسکی لهستان تشکر و از تلاش‌های سفیر جمهوری اسلامی در انجام این دیدارها و همایش قدردانی کرد.

 به گزارش ایسنا، استاندار خوزستان و هیات همراه و سفیر جمهوری اسلامی، در جریان این سفر از کارخانه تراکتورسازی و تولید اتوبوس‌های دورن شهری "اورسوز" واقع در استان لوبلسکی لهستان بازدید به عمل آوردند.

همچنین شریعتی و هیات همراه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در ورشو از کارخانه هیلی‌کوپترسازی لیونارد لهستان واقع در استان لوبلسکی این کشور بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.