یزد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن یزد در ۷۰ نقطه استان خبرداد وگفت :حدود ۱۰۰ ستاد اصلی و ۲۴ کمیته تخصصی در مرکز استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تشکیل شده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۷۰ نقطه یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی عصر چهارشنبه در نشست ستاد دهه فجر استان یزداظهار داشت:  در آستانه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران هستیم، انقلابی که در تاریخ بشریت غیر از حرکت و انقلاب پیامبران، در هیچ جایی دیده نشده است.

وی با بیان اینکه رویکرد بر این است که هر کمیته ۲ تا ۵ برنامه را به صورت شاخص اجرایی کند افزود: انقلاب ما انقلاب الله‌اکبر، انقلاب بصیرت و انقلاب بیداری بود و امیدواریم در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر نیز به این شاخص‌ها توجه ویژه شود.

فخرالدینی تصریح کرد: هر انقلابی یک تکیه گاهی دارد، وتکیه‌گاه انقلاب اسلامی ایران، شعار و رویکرد "نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

این مسئول افزود: در حال حاضر در کشورما نیاز به یک وحدت همگانی داریم و در برنامه‌ها باید به این موضوع به صورت ویژه توجه کنیم که باید تمام برنامه‌ها رویکرد وحدت‌افزایی داشته باشد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: اتحاد و انسجام ملی از نیازهای امروزجامعه هست  و برنامه‌های دهه فجر امسال نیز با رویکرد اتحاد و انسجام ملی اجرا می‌شو د و یکی دیگر از رویکردهای برنامه‌های امسال دهه فجر باید شادسازی و ایجاد نشاط اجتماعی باشد.

دبیر ستاد دهه فجر یزد نیز گفت: ستاد دهه فجر در ۵۰۰ مسجد استان یزد تشکیل شده و در این ستادها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که آحاد مردم در بحث برنامه‌های دهه فجر مشارکت ویژه و فعال داشته باشند .

 زارع اظهار داشت: یکی از مخاطبان اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال مردم روستاها هستند و سعی شده که مشارکت حداکثری آنها را در برنامه‌ها داشته باشیم.

وی افزود: مسئولان کمیته‌های بیست‌وچهارگانه تخصصی مرکز استان، فرمانداران و مسئولان ستادهای دهه فجر شهرستانی و برخی نیروهای مردمی که در روند فعالیت ستاد حضور دارند در ستاد دهه فجر عضویت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.