زاهدان-دهمین همایش ملی نجوم و اختر فیزیک ایران روز پنجشنبه با حضور محققان دانشگاه های کشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

همایش ملی نجوم و اختر فیزیک ایران در زاهدان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در این همایش اساتید برجسته علوم نجوم ایران از جمله سعد الله نصیری قیداری دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و رئیس هیات مدیره انجمن نجوم ایران و شماری از پژوهشگران دانشگاه های مختلف کشور نظیر محققان دانشگاه تهران، زنجان، خراسان جنوبی، شیراز، خراسان شمالی، فردوسی مشهد و غیره شرکت دارند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان در آیین آغاز بکار این همایش گفت: نخستین قدم در توسعه بهره وری از نیروی انسانی با خلق توانمندی های انسانهاست.

درمحمد کردی تمندانی افزود: خلق استعدادهای بالقوه، داشتن برنامه مدون برای شکوفا کردن استعدادها و مدنظر قرار دادن فاکتورهای اجتماعی را از جمله مهمترین عوامل موثر در فاکتور توسعه است.

وی برگزاری همایش ها و نشست های مختلف علمی را گامی ارزنده در رشد و توسعه علمی کشور ذکر کرد و گفت: می توان با برپایی همایش ها علاوه بر دست یافتن به آخرین دستاوردها علمی، توریسم علمی را با برپایی همایش های بین المللی همانند برخی کشور مدنظر قرار داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.