رشتخوار -امام جمعه موقت رشتخوار گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است استقلال سیاسی و خروج از نفوذ بیگانگان از ارزشمندترین آرمانهای انقلابی مردم است.

دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس انلاین حجت الاسلام محمد رضا حسین زاده در خطبه های نماز جمعه رشتخوار در مصلی علی ابن ابی طالب( ع)  بر ضرورت توجه به اهداف و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جامعه تاکید کرد و افزود: زنده کردن اسلام گرایی و اسلام خواهی، خودباوری و عزت اهداف مهم انقلابی است که شهدا با خون خود به این ملت هدیه کردند.

وی با اشاره به عوامل پیروزی و پشبرد انقلاب  یا د آور شد: حفظ و تعهد به اسلام؛ حضور رهبر دینی،ولایت پذیری و حضور مردم با عث شد که انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های دنیا فرق کند.

امام جمعه موقت رشتخوار  با بیان اینکه امروز به کوری چشم دشمنان شجره طیبه انقلاب تنومندتر و قدرتمند تر از همیشه پابرجاست، خطاب به دشمنان نظام گفت: ملت ایران همچون ۸ سال دفاع مقدس تا آخرین قطره خون خود از این انقلاب دفاع خواهند کرد.

 حجت الاسلام حسین زاده  آزادی و عزت را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیشرفت های روز افزون کشور درعرصه های مختلف و به چالش کشیدن نظام سلطه و آمریکا از دیگر دستاوردهاست.

وی در ادامه سخنانش خواستار حضور گسترده مردم در مراسم ۱۲ بهمن ماه شد و گفت: با تحقق انقلاب اسلامی، ملت ایران از نفوذ ستمگران و دیکتاتورها نجات یافت.

حجت الاسلام حسین زاده در پایان سخنانش با عرض تسلیت فاجعه پلاسکو و شهادت آتش نشانان گفت: باید از حادثه ساختمان پلاسکو تهران درس عبرت بگیریم و به  پیشگیری و پیش‌بینی حوادث و ارائه خدمات اجتماعی هم توجه کنیم

خطیب جمعه موقت رشتخوار هم در خاتمه سخنانش بر ایجاد اشتغال، تهیه مسکن و فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان این شهرستان توسط حاکمیت و دولت تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.