بردسکن- فرماندار بردسکن از اختصاص ۸۷ درصد اعتبارات پروژه های عمرانی و خدماتی دهه مبارک فجر در مناطق روستایی و عشایری خبر داد.

۸۸ پروژه عمرانی و خدماتی در بردسکن افتتاح و بهره برداری می شود

مهندس برات علی نیا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با برنامه ریزی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان، ۸۸ پروژه عمرانی و خدماتی در طول این دهه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 وی عنوان کرد: از این تعداد پروژه ۵۰ پروژه در مناطق روستایی و ۳۸ پروژه در مناطق شهری با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان مورد افتتاح  و بهره برداری قرار می گیرد.

علی نیا اظهار داشت: ۸۷ درصد اعتبارات پروژه ها در مناطق روستایی و ۱۳ درصد در مناطق شهری هزینه شده است.

فرماندار بردسکن گفت: از تعداد ۸۸ پروژه ۵ پروژه قابل کلنگ زنی است که در طول این دهه عملیات اجرایی آنها نیز آغاز می شود.

 وی شاخص ترین پروژه های عمرانی و خدماتی  که در این ایام مورد بهره برداری قرار می گیرد را افتتاح کارخانه فرآوری طلا، کارخانه فلوتاسیون مس نسیم، گازرسانی به ۹۰ روستا، پروژه آبرسانی به روستای کاسف، احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب، تجهیز ناوگان اورژانس بیمارستان، روکش آسفالت محور روستایی حطیطه به زمان آباد، علی آبادکشمر، افتتاح سالن ورزشی ۹ دی، احداث  پنج شنبه بازار و جاده سلامت، روکش آسفالت خیابان اصلی انابد و احداث و راه اندازی  سایت نسل سوم تلفن همراه و توسعه شبکه انتقال مخابرات اعلام کرد.

علی نیا از ستاد دهه مبارک فجر و کمیته های ۱۸ گانه  شهرستان  خواست برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های این دهه برنامه ریزی و تلاش کنند.

وی گفت: با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده می طلبد رویکرد برنامه  های این دهه با محویت مردم  باشد چرا که حضور و مشارکت مردم در برنامه  های این دهه به ویژه حضور گسترده آنها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن زمینه ساز حضور آنها در  پای صندوقهای اخذ رای خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.