بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۶۲۸ پروژه و ۶۱ واحد تولیدی در شهرستان های استان به بهره برداری می رسد.

۶۲۸ پروژه در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا صالحی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۷۴ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان و ایجاد اشتغال ۵۸۳ نفر در استان به بهره برداری می رسد.

 وی افزود: از پروژه های قابل افتتاح ۱۵۱ پروژه در بجنورد، ۵۸ پروژه در مانه و سملقان، ۹۱ پروژه در اسفراین، ۱۰۴ پروژه درشیروان، ۲۳ پروژه در جاجرم، ۱۱۱ پروژه در راز و جرگلان، ۵۴ پروژه در فاروج و ۳۶ پروژه در گرمه است.

وی خاطرنشان کرد: از ۶۱ واحد خدماتی و تولیدی ۲۸ پروژه در بجنورد، ۱۰پروژه در شیروان، ۴ پروژه در اسفراین، ۵ پروژه در جاجرم، ۳ واحد در فاروج، یک پروژه در گرمه و ۹ پروژه دررازو جرگلان به بهره برداری می رسد.

صالحی تصریح کرد : ۴۹۴ پروژه ها با سرمایه گذاری ۲۷۹ میلیارد تومان مربوط به پروژه های زیربنایی و توسعه خدمات شهری، ۶۳ پروژه با سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد تومان مربوط به پروژه های اقتصادی و ۷۱ پروژه با ۲۴ میلیارد تومان سهم پروژه های اجتماعی، فرهنگی و بهداشت و درمان است.

وی یادآورشد: مهمان ویژه استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجرزهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میزاث فرهنگی و گردشگری کشور است و حضور چند مهمان ویژه کشوری را نیز پیگیری می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.