سبزوار - امام جمعه سبزوار گفت: حضرت امام(ره) باعث تحول تاریخ شد و تمام معادلات سیاسی جهان را تغییر داد.

حضرت امام(ره) تاریخ را متحول و معادلات سیاسی جهان را تغییر داد

به گزارش قدس آنلاین، یوم الله ۱۲ بهمن امسال نیز همچون سالهای گذشته با شور و هیجان وصف ناشدنی و در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان سبزوار، روحانیت معظم، مسئولان و کارکنان ادارت، دانش آموزان، خانواده های معزز شاهد، ایثارگران و جانبازان و نیز اقشار مختلف مردم در محل چهار راه شهدای این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که در آغازین روز دهه مبارک فجر و سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی صورت گرفت حاضران ضمن تجدید بیعت با ولایت یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه نشان داده و بر میثاق ناگسستنی با آرمانهای والای اسلام و انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر اسلام و منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تاکید کردند.

امام جمعه سبزوار در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی حدیت ایثار و فداکاری را در بطن جامعه متبلور ساخت گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی، استقلال و آزادی بود.

حجت الاسلام والمسلمین مقیسه با اشاره به اینکه خط قرمز ملت بزرگوار ایران اسلامی ولایت مطلقه فقیه است تصریح کرد: این مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه «الله » که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد.

وی اظهار داشت: دهه فجر روزی است که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل الله » رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای «الله اکبر» از رگبار «مسلسل » قوی تر و نیرومندتر است.

وی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت اظهار کرد: تداوم پیروزی ها، حاصل تداوم رمزهای پیروزی است زیرا هرگز خداوند متعال نعمتی را که به قومی عطا فرمود، از آن ها باز پس نمی گیرد، مگر آن ها خود از نگهداری آن دست بر دارند.

 امام جمعه سبزوار از شهدای انقلاب بعنوان فتح آوران عرصه عشق و شهادت یاد کرد  و در عین حال یادآورشد: ۱۲ بهمن  روز عزت و اقتدار اسلام بر کفر جهانی است .

در این مراسم نیز مردم و مسئولان با نثار شاخه های گل بر تمثال مبارک حضرت امام (ره) سالروز ورود پیر جماران را گرامی داشتند و بر ارواح مطهر شهدا درود فرستادند .

رژه موتوری  و خودرویی ، ایراد مقاله و اجرای سرودهای اوایل انقلاب و ... از دیگر برنامه های ویژه برنامه ورود امام در سبزوار بود .  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.