گناباد-امام‌جمعه گناباد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی بزرگ‌ترین پیروزی اسلام بعد از پیروزی پیامبر گرامی و امام علی (ع) در صدر اسلام است.

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری ولایت فقیه است

به گزارش قدس انلاین، امام‌جمعه گناباد صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی ره) در محل میدان امام  این شهرگفت: مردم در مقابله با رژیم مستکبر شاهنشاهی  با دست خالی و ایمان به خدا، اتحاد و وحدت و تبعیت از ولایت‌فقیه بر کفر، استکبار پیروز شدند.

حجت السلام حسن صادقی نسب  تصریح کرد: ملت ایران ملتی مؤمن بوده و هستند اما آن عاملی که ایمان مردم را شکوفا کرد، ولایت‌فقیه بود و این اقدام سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.  

امام‌جمعه گناباد به مجاهدت‌های امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اذعان کرد: امام راحل در طول تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی همواره به اسلام، قرآن و ارزش‌های دینی متکی بود و بر همین اساس در برابر رژیم شاه هیچ‌گونه ترس و واهمه‌ای نداشت.  

صادقی ادامه داد: وقتی ملت ایران صداقت امام در مواجه با کفر و استکبار را مشاهده کردند، به پشتیبانی از امام به میدان مبارزه با رژیم شاه آمدند و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.  

امام‌جمعه گناباد به تحولات موجود در کشورهای منطقه غرب آسیا اشاره و افزود: علی‌رغم اینکه مردم کشورهای مسلمان با تأسی از انقلاب اسلامی ایران، انقلاب کردند و در برابر کفر و ظلم ایستادند اما این انقلاب‌ها به نتیجه نرسید اما علی‌رغم تمامی توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی ایران به برکت پشتیانی مردم از ولایت‌فقیه همچنان بااقتدار درصحنه حضور دارد.

صادقی ادامه داد: ملت ایران هرساله با برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل تجدید بیعت می‌کنند و به تلاش خود در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید می‌کنند.

همزمان با سالروز لحظه ورود امام خمینی (ره) به ایران، مراسم آغاز سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در گناباد صبح امروز در محل میدان امام خمینی (ره) شهرستان برگزار شد. .

در ابتدای این مراسم آژیر خودروهای نظامی در لحظه تاریخی ورود امام به میهن اسلامی به صدا درآمد و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران به‌توسط گروه رزم نوازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد اجرا و در ادامه حدود ۲۰۰ نفر از دانش آموزان گنابادی سرود «خمینی ای امام» را اجرا کردند. .

درادامه  این مراسم ضمن گلباران تمثال حضرت امام خمینی(ره) و مزار شهدای انقلاب اسلامی در بهشت حسن کوی شرقی با امام و شهدا تجدید میثاق کردند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.