مشهد- همزمان با آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳۷۵ دانش آموز مشهدی صبح سه شنبه در میدان شهدای این شهر سرود انقلاب را هم خوانی کردند.

۱۳۷۵ دانش آموز مشهدی سرود انقلاب سردادند

به گزارش قدس آنلاین، استاندار خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: انقلاب نمی تواند بایستد و تا حرکت می کند زنده است و به همین خاطر استقلال، آزادی، عدالت و جمهوری اسلامی باید با پیشرفت و توسعه همراه باشد و به همین علت رهبر فرزانه انقلاب این دهه را دهه پیشرفت و عدالت نام گذاری و تکلیف همه را مشخص کردند.

علیرضا رشیدیان گفت: تحلیل محتوای پنج هزار و ۶۰۰ شعار دوران انقلاب که بر در و دیوارها منقوش شده بود و سر داده می شد توسط یکی از استادان علوم اجتماعی کشور نشان داده است که ۸۰ درصد شعارهای مردم ایران در انقلاب، محتوای ارزشی و فرهنگی داشته است که از این مطالعه می توان نتیجه گرفت که انقلاب ما انقلابی فرهنگی بوده است.

وی افزود: توجه به ارزش های فرهنگی، ‌ به معنای فراموشی دیگر ابعاد انقلاب نبوده و نیست بنا بر این از موضوعاتی که به آن توجه شده است موضوع سیاستهای اقتصاد مقاومتی بوده است که دولت هم در کنار مردم سعی کرده این سیاستها را اجرایی کند.

رشیدیان گفت: در دهه فجر امسال به میمنت و مبارکی این دهه، هزار و ۲۲۵ پروژه توسعه عمرانی و اقتصادی را با سرمایه گذاری ۱۷ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال در خراسان رضوی افتتاح می شود که هدیه کوچکی از دولت خدمتگزار به مردم فهیم و بزرگ استان است.

وی افزود: سه رکن اعتقاد و ایمان راسخ ملت به خصوص جوانان، وحدت و همبستگی آحاد ملت و نیز رهبری حکیمانه و داهیانه، سند و دلیل پیشرفت کشور ماست و حضور یکایک مردم در مناسبتها از جمله در دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکیدی بر ادامه راه انقلابی امام(ره) و شهداست.

استاندار خراسان رضوی با دعوت از مردم خراسان رضوی برای حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۵ گفت: در زمانی که دشمنان ملت ایران و رئیس جمهور نا آگاه آمریکا و نخست وزیر ناآگاهتر از او در انگلیس، شعارهایی علیه ملت ایران سر می دهند حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ مناسبی به یاوه گویان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.