شهرکرد- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گقت: رمز موفقیت انقلاب اعتماد به مردم و بی اعتمادی به دشمنان است و دشمنان امت و انقلاب باید بدانند که مردم شهید پرور ایران هیچ گاه از موازین انقلابی خود کوتاه نمی آیند.

رمز موفقیت انقلاب اسلامی اعتماد به مردم بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالله حاجی صادقی ظهر سه شنبه در جشن سالروز ورود امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی در حال پشت سر گذاشتن دهه چهارم خود می باشد و این در دنیا بی سابقه است و حفظ هر انقلاب یا نهضت از ایجاد کردن آن مهم تر می باشد.

وی شکر گذاری نعمت ولایت را در ایران ضروری دانست و افزود: لطف خدا بود که بعد از امام خمینی(ره) سکان دار ملت ایران مقام معظم رهبری شد.

حاجی صادقی تصریح کرد: ملت ایران دومین نعمت این کشور است که با شجاعت و استقامت در همه ی دوران فداکاری و از خود گذشتگی داشته اند.

وی با اشاره به تجدید میثاق مردم با آرمان های امام و شهدا، گفت: فداکاری آتشنشانان شهید حادثه پلاسکو و قدردانی مردم ایران مصداق بارز قدرشناسی و شهیدپروری ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: ما باید شرمنده باشیم از اینکه دشمن به فکر نفوذ فکری و سیاسی افتاده است و باید بار دیگر میثاق ببندیم که از امانت بزرگ انقلاب  نگهداری کنیم.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد، امروزه در جامعه شاهد فراز و نشیب ها و کج سلیقگی هایی هستیم اما باید اصل انقلاب را فراموش نکنیم و نسبت به ولایت متعهد و یکپارچه باشیم.

وی تصریح کرد: این جشن ها و مراسمات پیامی برای مسئولان کشوری و استانی دارد که با امانتداری و قاطعیت حقوق و عزت امت ایران را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن با بیان اینکه مرزبندی های کشور یعنی ضابطه بند کردن ارتباطات افزود: مسئولین باید بازوان انقلاب باشند و با سیاست گذاری با کشور های دیگر مکاتبات داشته باشند.

وی تأکید کرد: رمز موفقیت انقلاب اعتماد به مردم و بی اعتمادی به دشمنان است و دشمنان امت و انقلاب باید بدانند که مردم شهید پرور ایران هیچ گاه از موازین انقلابی خود کوتاه نمی آیند.

حاجی صادقی در پایان گفت: آمریکا بداند که انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج نمی شود و اجازه نمی دهیم به ظلم و ستم خود ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.