گیلان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از هزینه ۷۴ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان این استان خبر داد و گفت: برخی از این پروژه‌ها برای دهه فجر جاری آماده بهره‌برداری است.

بیمارستان آستارا و رضوانشهر در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین شاهرخ یوسف‌زاده چابک با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر گیلان در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: ۷۴ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهداشت و درمان گیلان هزینه شده که برخی از آنها برای دهه فجر جاری آماده بهره‌برداری است.

وی از افتتاح بیمارستان آستارا و رضوانشهر در دهه فجر جاری خبر داد و گفت: بیمارستان‌های لنگرود و لاهیجان نیز اواخر بهار آینده افتتاح می‌شوند و ساختمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز آماده افتتاح است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بهره‌برداری از اورژانس فوریت‌های پزشکی و خانه‌های بهداشت و... را از جمله پروژه‌های دهه مبارک فجر در حوزه بهداشت و درمان این استان ذکر کرد و یادآور شد: بخش مسمومیت بیمارستان رازی همزمان با سنگ‌شکن آن افتتاح می‌شود.

وی افتتاح رادیولوژی بیمارستان پورسینا،بخش آی.سی‌.یو سوختگی بیمارستان ولایت را از دیگر پروژه‌های دهه فجر بیان کرد و متذکر شد: با افتتاح این پروژه‌ها ظرفیت بهداشت و درمان گیلان افزایش می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.