گناباد-همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۳ پروژه شامل ۱۰ طرح بهره‌وری آب‌وخاک، ۲ طرح بسته‌بندی و احداث یک خانه بهداشت با مجموع اعتبار ۱۳ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال افتتاح شد

افتتاح و بهره برداری ار ۱۳ پروژه عمرانی خدماتی در گناباد

به گزارش قدس انلاین در دومین روز دهه فجر با حضور مسولین شهرستان گناباد طرح‌های بهره‌وری آب‌وخاک از قنوات علی‌آباد، رهن، کلات و چاه‌نمک بااعتبار ۲ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال احیاء و مرمت و دو طرح آبیاری نوین به طول ۱۸۵۰ و بااعتبار ۶۶۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در روستاهای درب صوفه، جعفرآباد بیدخت و چاه میغانی عملیات احداث کانال انتقال آب به طول ۱۲۱۸ و بااعتبار ۸۷ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.  

طرح بسته‌بندی ماهی منجمد بااعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و تولید غلات نیم کوب بااعتبار ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.  

در ادامه  توسط دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز خانه بهداشت روستای قوژد با اعتبار یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۲۱ پروژه بهبود استاندارد فیزیکی در راستای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در شهرستان‌های گناباد و بجستان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال و ۷ هزار مترمربع آغاز شد.

همچنین  کلنگ سالن کنفرانس مرکز آموزشی علمی کاربردی بیدخت در مساحتی به میزان  ۱۳۸ متر مربع با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال توسط مسئولان زده شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.