قزوین - در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی چند طرح عمرانی توسط حبیبی معاون اقتصادی استاندار در شهرستان آوج افتتاح و به بهره برداری رسید.

ایام دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه گزارش دولت به مردم است

به گزارش قدس آنلاین،به نقل ازروابط عمومی استانداری قزوین،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در بدو ورود به شهرستان آوج با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای ارائه گزارش صادقانه خدمات نظام و دولت به مردم است ، افزود : مدیران دستگاه های استان باید صادقانه و با افتخار ، خدمات نظام و دولت تدبیر و امید را به مردم گزارش دهند .

وی همچنین با قدردانی از رسانه های استان در انعکاس اخبار و فعالیت های انجام شده بویژه پوشش مناسب اخبار دولتمردان در ایام دهه فجر ، اطلاع رسانی را مهمترین ابزار ارتباطی بین دولت و مردم توصیف کرد .

افتتاح کارگاه دلتا آب گوارا شهرک صنعتی آوج، بهره برداری از کارگاه تولیدی لوله پلی اتیلن روستای خروس دره و افتتاح کارگاه تولیدی بتن شرکت برج بلند روستای نجف آباد از جمله طرح های مورد بهره برداری معاون امور اقتصادی استانداری قزوین در سفر به شهرستان آوج بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.