۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: 499843

فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری‌ها پس از نمایشی نه چندان مطلوب در اولین ال کلاسیکوی فصل، به میزان چشم‌گیری تاثیرگذاری خود در تیمش را بهبود بخشیده است.

ال کلاسیکو نقطه عطف لیونل مسی در فصل جاری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، آمار حاکی از این است که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از بازی با رئال مادرید در نیوکمپ، به میزان قابل توجهی تاثیرگذارتر بازی می‌کند و به عبارت دیگر، ال کلاسیکو، نقطه عطف او در فصل جاری بوده است.

به گزارش as، مسی بدون شک در جریان پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون، بهترین بازیکن بارسا و میدان بود. فارغ از گل فوق العاده‌ای که به ثمر رساند، در موقعیت‌سازی و حتی در کارهای دفاعی نیز حضوری موثر داشت. اما به لحاظ آماری شاید بتوان گفت اولین ال کلاسیکوی فصل که با تساوی به پایان رسید و مسی به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های موردنظر ظاهر نشد، نقطه عطف شماره ۱۰ بارسا در فصل جاری بوده است.

به بیان دقیق‌تر، لئو در ال کلاسیکو نه گل زد و نه پاس گل داد و حتی دو موقعیت خوب را نیز از دست داد. اما پس از بازی سه دسامبر، مسی در ۱۲ بازی برای بارسلونا به میدان رفته است. یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا، ۶ بازی در لالیگا و ۵ بازی در کوپا دل ری - و به جز بازی رفت مقابل رئال سوسیداد در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، در همه آن‌ها یا گلزنی کرده یا پاس گل داده است. بیلان کاری مسی در این ۱۲ بازی، ۱۱ گل و ۵ پاس گل بوده است.

لالیگا

اوساسونا ۰-۳ بارسلونا: دو گل

بارسلونا ۴-۱ اسپانیول: یک گل و دو پاس گل

ویارئال ۱-۱ بارسلونا: یک گل

بارسلونا ۵-۰ لاس پالماس: یک گل

ایبار ۰-۴ بارسلونا: یک گل

رئال بتیس ۱-۱ بارسلونا: یک پاس گل

لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا ۴-۰ مونشن گلادباخ: یک گل

کوپا دل ری

اتلتیک بیلبائو ۲-۱ بارسلونا: یک گل

بارسلونا ۳-۱ اتلتیک بیلبائو: یک گل

بارسلونا ۵-۲ رئال سوسیداد: یک گل و دو پاس گل

اتلتیکو مادرید ۱-۲ بارسلونا: یک گل

مسی در مجموع در این فصل در ۲۹ دیداری که برای بارسلونا به میدان رفته، در ۲۳ دیدار یا گل زده یا پاس گل داده است. ۳۰ گل و ۱۲ پاس گل او تابدین جای فصل یعنی در صورت ادامه این روند، لئو فصل را با ۶۰ گل در ۵۸ بازی به اتمام خواهد رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.