قوچان- فرماندار قوچان گفت: یک پرستار وقتی روحیه زندگی و امید را به بیمار خود منتقل می کند می تواند نقشی مهم در ادامه حیات و زندگانی او ایفا کند.

پرستاران با نقش خود امید را در جامعه تزریق می کنند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قامتی شامگاه جمعه در مراسم جشن روز پرستار با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به جامعه پرستاری قوچان گفت: با تفکر در تقارن ولادت حضرت زینب (س) با روز پرستار می توان به حرکت فکری و اندیشه های امام حسین (ع) و بقاء این حرکت و اندیشه توسط حضرت زینب (س) پی برد.

وی با اشاره به این مطلب که یک پرستار وقتی روحیه زندگی و امید را به بیمار خود منتقل می کند می تواند نقشی مهم در ادامه حیات و زندگانی او ایفا کند.

فرماندار قوچان ادامه داد: پرستاری با نقش خود امید را در جامعه تزریق می کند و با نشستن بر بالین یک بیمار به دنبال نجات زندگی اوست.

وی با بیان این مطلب که در آموزه های دینی ما برگزاری جشن و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه آمده است خاطر نشان کرد: هم عزاداری و هم شادی در دین مبین اسلام توصیه شده است و ما به عنوان مسئولین شهرستان قوچان با یک همدلی و وحدت رویه، از برگزاری برنامه هایی فرهنگی و جشن هایی شادی آفرین و مفرح که رعایت چهارچوب های قانونی را نیز داشته باشند در سطح شهرستان حمایت می کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از پرستاران و دانشجویان رشته پرستاری و نیز فعالین نظام پرستاری قوچان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.