بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در زمان انقلاب زنان زیادی شکنجه شده و هم پای همسران خود در مراسم راهپیمایی‌ها علیه طاغوت شرکت داشتند که نشان می‌دهد زنان همیشه در جایگاه بالایی قرار دارند.

زنان همه پای مردان در انقلاب نقش موثری ایفا کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در دیدار با مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در زمان انقلاب بانوان زیادی شکنجه شدند اظهار داشت: در موضوعات ارزشی، عقیدتی و دینی جنسیت جایگاهی ندارد.

وی گفت:ارزش‌ها بر روی اوصاف است و به جنسیت توجهی نداشته اما باید به اوصاف همیشه توجه داشت و در موضوعات ارزشی، عقیدتی و دینی جنسیت جایگاهی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در زمان انقلاب زنان زیادی شکنجه شده و هم پای همسران خود در مراسم راهپیمایی‌ها علیه طاغوت شرکت داشتند که نشان می‌دهد زنان همیشه در جایگاه بالایی قرار دارند.

عبادی با اشاره به اینکه اگر به مسئولیت خود عمل نکرده باشیم ذره‌ای از جهاد و انقلاب دیگران به ما نمی‌رسد افزود: شهدا و انقلابیون به وظیفه خود عمل کردند و امروز وظیفه همه ما این است که به مسئولیت خود عمل کنیم و ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) و شهدا باشیم.

وی اظهار داشت: باید انگیزه‌های ما خدایی باشد چراکه تنها اعمالی که برای ما می‌ماند همان کارهایی است که برای رضای خدا باشد در غیر این صورت شهرت‌ها و عناوین همه دفن می‌شود و انگیزه الهی داشتن برای گره از مشکلات بندگان خدا باز کردن و راه برای دیگران هموار کردن از اهمیت زیادی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.