یزد- امام جمعه یزد گفت: حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، وظیفه همگانی است و تبعیت از ولایت فقیه تنها راه رسیدن به ارزش‌های کلان انقلاب در عرصه‌های مختلف است.

حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، وظیفه همگانی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح سه شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسب ایام‌الله دهه فجر برگزارشد اظهارداشت: ولایت فقیه ستون و عامل پایداری انقلاب اسلامی می باشد و یکی از مهمترین ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) اتکا و ایمان وی به خداوند متعال بود که همین ویژگی سبب شده بود مردم از ایشان تبعیت کامل داشته باشند.

وی افزود: تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه رمز پیروزی سپاهیان اسلام در طول تاریخ انقلاب بوده و اتحاد و همبستگی از جمله ضرورت‌های اجرایی در راستای توسعه بیش از پیش کشور است.

امام جمعه یزد خاطرنشان ساخت: جذب مشارکت حداکثری سلایق مختلف به ویژه جوانان یکی از راهکارهای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جدید است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان آنها را از توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی محفوظ می دارد.

ناصری تصریح کرد: مسئولان و دست اندرکاران نظام باید با ایجاد زمینه حضور اقشار مختلف جامعه، در مناسبت‌های ملی و مذهبی مردم را با اهداف انقلاب آشنا کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم در این مراسم گفت: نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب تاکنون پیرو ولایت فقیه بوده و در طول انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) و هم اکنون تحت فرمان مقام معظم رهبری آماده انجام وظیفه در راستای حراست از ارزش‌های انقلاب هستند.

سردار اکبر فتوحی اتحاد و همبستگی را یکی از ضرورت‌های نیروهای مسلح در استان و کشور ذکر کرد

وی افزود: تبعیت از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی در برابر توطئه و نفوذ مستکبران جهان علیه ارزشهای انقلاب اسلامی ایران است.

در این مراسم گردان‌های مختلف سپاه، نیروی انتظامی و بسیج ضمن برگزاری مراسم رژه، توانمندی‌های دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.