بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید هم اکنون در مسیر رشد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم تا انقلاب در مقابل تحریم ها و تهدید ها پایداری داشته باشد.

باید در مسیر رشد اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی صبح سه شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار داشت: ۲۲ بهمن تولد شخصیت ما ایرانی ها است و در این روز شخصیت انسانی و اسلامی ما شکل گرفت، به همین دلیل، روز ۲۲ بهمن را روز تولد واقعی خود می دانیم.

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در این روز پایه ریزی شد گفت: به همین منظور ما این یوم الله را روز جشن تولد خود می دانیم.

امام جمعه بجنورد همچنین این روز را بازگشت به اسلام ناب راستین و بازگشت به خویشتن دانست و گفت: ما باید یوم الله ها را حفظ کنیم.

یعقوبی در ادامه با بیان اینکه ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷ ملت ایران را شاد کرد و لبخند را بر لبان امام راحل نشاند گفت: در این روز ارتش به جای گلوله با گل به استقبال امام خمینی (ره) آمد.

وی اظهار کرد: ارتش همچنین در این روز با یک حرکت زیبا تار و پود نظام شاهنشاهی را از هم گسست و با امام بیعت کرد؛ بدین ترتیب کار دستگاه طاغوتی تمام شد و نورانیت، بصیرت و معرفت جای ستم را گرفت.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان خراسان شمالی نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر به شعار آرمانی ارتش، ارتش پناه ملت و ملت پناه ارتش اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی و ماندگاری وحدت است.

سرهنگ ابراهیم گل گلی افزود: ارتش با جانفشانی و ایثار گری در طول انقلاب با وحدت سایر نیروها نقش مهمی را تاکنون ایفا کرده است.

وی همچنین به پیوستن ارتش ها به مردم و امام (ره) در ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷ نیز اشاره ای کرد و افزود: با این حرکت نظام ستم شاهی در هم شکست.

وی اظهار کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی تمامی گروه های مردمی، سازمان ها با محوریت رهبر نقش داشته اند که هم اکنون نیز باید این وحدت را برای پایداری انقلاب، نظام حفظ کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.