قدس- نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) تمام مطالبات و خواسته‌های تاریخی ملت را که در دوران انقلاب مشروطه ناتمام مانده بود جمع‌بندی و به اساسی‌ترین آرمان ملت تبدیل کرد.

امام خمینی (ره) خواسته‌های تاریخی ملت را به اساسی‌ترین آرمان تبدیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در مسجد جامع امام خمینی (ره) قوچان بابیان اینکه محور اساسی گفتمان امام خمینی (ره) چهار محور اساسی نظام استقلال، آزادی، جمهوری و اسلامی بوده است گفت: اگر در تاریخ گذری بیندازیم به تعیین سرنوشت کشور درزمانی، در سفارتخانه‌های انگلستان و آمریکا خواهیم رسید.

هادی شوشتری با اشاره به این مطلب که امام خمینی (ره) تمام مطالبات و خواسته‌های تاریخی ملت را که در دوران انقلاب مشروطه ناتمام مانده بود جمع‌بندی و به اساسی‌ترین آرمان ملت تبدیل کرد افزود: آزادی یکی از خواسته‌های امام (ره) و ملت ایران در انقلاب بود که نه به معنای بی‌بندوباری و غربی گرایی بلکه به‌عنوان امنیت در گفتار، اندیشه و حفظ آبروی انسان‌ها در انقلاب صورت گرفت.

وی با اشاره به جمهوریت به‌عنوان حاکمیت مردم بر سرنوشت خود تصریح کرد: اصل ششم قانون اساسی بر گفتمان بوده و همه مسئولین اعم از رئیس‌جمهور، نماینده مجلس و شورای اسلامی و... توسط مردم انتخاب می‌شوند و اراده مردم حاکم بر سرنوشت ملت خواهد بود.

هادی شوشتری بابیان اینکه شهرستان قوچان دارای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است افزود: رتبه اول گازرسانی استان مربوط به قوچان است و در بحث اعتبارات نیز نسبت به نیشابور و سبزوار دارای اعتبارات بیشتری هستیم و در دو ماه گذشته نیز با افزایش اعتبارات ابلاغی روبرو بوده‌ایم.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنزل سطح تعداد زیادی از دانشگاه‌های شهرستان‌های پیرامونی از دانشگاه به دانشکده گفت: دانشگاه فناوری‌های نوین قوچان نه آنکه تنزل نداشته، بلکه ارتقاء سطح نیز داشته است.

وی با اشاره به این مطلب که قوچان ظرفیت تأسیس پنج‌ الی شش شرکت سرمایه‌گذاری را دارد افزود: علت توسعه‌یافتگی برخی شهرستان‌ها نسبت به قوچان حضور و مشارکت مردم و نیز تأسیس شرکت‌های عمرانی و توسعه سرمایه‌گذاری و حضور بخش خصوصی در این شهرستان‌ها است.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت و پتانسیل‌های بخش خصوصی بیشتر استفاده کرد تا شرایط شکوفایی اقتصادی فراهم شود و قوچان به رتبه اول تا سوم استان ارتقاء پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.