مدیر کل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد گفت: همزمان با سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چندین طرح عمرانی مسکن شهری و روستایی به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح بیش از ۵ هزار واحد مسکن مددجویان در دهه فجر

به گزارش «قدس آنلاین»،  ابراهیم بازیان مدیر کل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: با توجه به اینکه تأمین مسکن مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد به شمار می‌رود، در همین راستا تسهیلات ویژه‌ای برای این منظور به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی افزود: بیشترین واحدهای مسکونی برای مددجویان شهری در استان‌های فارس، کرمانشاه، قم و گیلان به ترتیب با ۴۲۳، ۱۹۳، ۱۶۲ و ۱۱۹ واحد که در دهه فجر امسال افتتاح و به متقضیان واجد شرایط جامعه هدف تحویل داده شد.

مدیر کل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد تصریح کرد: استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، گیلان و ایلام به ترتیب با ۳۹۵، ۳۸۹، ۳۴۷ و ۲۸۶ واحد از جمله شهرستان‌هایی بوده که بیشترین واحد مسکن روستایی را در این ایام  افتتاح و به مددجویان تحویل داده است.

بازیان در پایان گفت: امسال همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چندین طرح عمرانی شامل ۲ هزار و ۳۹۴ مسکن شهری و ۳ هزار و ۲۷۶ مسکن روستایی و ۱۷ واحد کلنگ‌زنی ساختمان‌های حمایتی و عام‌المنفعه به بهره‌برداری رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.