نیشابور- آیین پایانی طرح «سفر کتاب» در خراسان رضوی با سفر ۳۳۰ عنوان کتاب‌ به پایتخت کتاب ایران در مرکز فرهنگی هنری شماره‌۲ نیشابور برگزار شد.

«سفر کتاب» به نیشابور پایتخت کتاب ایران

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی اظهار داشت: کتاب جایگاه مقدسی دارد و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی داشته باشد.

جواد محقق نیشابوری گفت: آثار مفاخر، گنجینه‌ای است که باید با کاوش در آن به صید مرواریدهای گرانبها پرداخت که اعضای کانون را باید  به خواندن ادبیات کهن و آثار مفاخر تشویق کرد.

وی خاطرنشان کرد: نوشتن در کنار خواندن کتاب و مطالعه ارزشمند است، بنابراین دفتری برای خود تهیه کنید و منِ واقعی‌تان را در آن بنویسید و سعی کنید خودتان را در نوشته‌هایتان رها کنید، سپس خواهید دید موفقیت چشمگیری در نوشتن به دست می‌آورید.

گفتنی است، معرفی کتاب «پهلوان پهلوانان» و همچنین معرفی فعالیت‌های کانون به شیوه نمایش خلاق توسط محسن ساجدی‌فر و علیرضا تقی‌زاده، مربیان سیار شهری و روستایی مشهد انجام شد و قصه‌گویی با عنوان «پرنده چه گفت؟» بر اساس حکایتی از مثنوی معنوی توسط زهره اکبرآبادی مسؤول مرکز فرهنگی شماره ۳ نیشابور و معرفی بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی همراه با مسابقه نوشتن نامه توسط عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی استان نیز از دیگر برنامه‌های طرح «سفر کتاب» در مرکز شماره ۲ نیشابور بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.