گناباد-رئیس اداره بهزیستی گناباد از اعزام ۱۳۵ نفر از مددجویان بهزیستی گناباد در قالب طرح معین الضعفا به مشهد مقدس خبر داد.

۱۳۵ مددجوی گنابادی به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین مجتبی حسین  نژاد ظهر دوشنبه گفت: خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان بهزیستی به‌عنوان قشر مهم جامعه کار آسانی نیست و بدون داشتن پشتوانه معنوی خدمات‌رسانی خوبی انجام نمی‌شود.

وی اظهار کرد: لذا در این راستا ۱۳۵ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و مراکز خیریه ثامن‌الحجج(ع)، آشیان مهر و حضرت زهرا(س) در قالب طرح معین الضعفا به مشهد مقدس اعزام شدند.

حسین نژاد بابیان اینکه طرح معین الضعفا مخصوص سالمندان است، افزود: افرادی که در قالب این طرح به مشهد اعزام شدند افرادی بودند که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده و یا کمتر مشرف شده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: در این سفر یک‌روزه از سوی آستان قدس رضوی برنامه فرهنگی مذهبی برای مددجویان تدارک دیده‌ شده و علاوه بر آن مددجویان از ضیافت نهار حضرت نیز بهره‌مند ‌می‌شوند.

حسین نژاد ادامه داد: هزینه اعزام این مددجویان به مشهد مقدس توسط اداره بهزیستی و مراکز خیریه ثامن‌الحجج(ع)، آشیان مهر و حضرت زهرا(س) تأمین‌شده است.

گفتنی است از ابتدای سال جاری بیش از ۱۵۰ نفر از مددجویان بهزیستی به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.