بردسکن- مسئول مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و شهدای گمنام خراسان رضوی از تدفین ۱۸۴ شهید گمنام در ۶۰ نقطه این استان تاکنون خبرداد.

تدفین ۱۸۴ شهید گمنام در ۶۰ نقطه استان خراسان رضوی

بردسکن- مسئول مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و شهدای گمنام خراسان رضوی  از تدفین  ۱۸۴ شهید گمنام در ۶۰ نقطه این استان تاکنون خبرداد.

علی داوری در حاشیه  مراسم استقبال از دو شهید گمنام بردسکن به خبرنگار ما گفت: از سال ۸۰ تاکنون ۱۸۴ شهید گمنام در ۶۰ نقطه استان تدفین شده است.

وی با اشاره به اینکه تشییع شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت امام جعفر صادق (ع)  در کشور انجام می شود گفت: ۶ شهر دیگر استان متقاضی تدفین شهدای گمنام هستند که دراین رابطه بازدید از مکان هایی که شهدا می خواهند تدفین شوند انجام شده و مورد موافقت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان شده است و برای تایید نهایی به  بنیاد کشور ارسال شده است.

داوری با بیان اینکه شهرهای کندر و شهرآباد متقاضی تدفین شهدای گمنام هستند گفت:  با تدفین شهدا در این شهرها توسط  بنیاد استان موافقت شده است که امید است بنیاد کشور را نیزموافقت کند. وی عنوان کرد: با تشییع ۴ شهید گمنام در شهرهای خلیل آباد و انابد تعداد شهدای گمنام استان به ۱۸۸ شهید رسید.

وی از مراسم باشکوه  تشییع شهدای گمنام در خلیل  آباد و مراسم استقبال مردم بردسکن  از شهدای گمنام انابد نیزتقدیر کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.