مسئولان باشگاه سایپا به دنبال آن هستند تا در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان استقلال باشند.

سایپایی‌ها به دنبال برگزاری بازی با استقلال در ورزشگاه دستگردی

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال سایپا در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری باید از استقلال پذیرایی کند، دیداری که نارنجی‌پوشان در پی برگزاری آن در ورزشگاه دستگردی هستند.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در این مورد اظهار داشت: صحبت‌های در این خصوص انجام و مقدمات آن فراهم شده است و امیدوارم ظرف امروز و فردا توافق نهایی نیز در این خصوص انجام شود. اگر فراموش نکرده باشید در سالیان گذشته استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه کرج که از ظرفیت سه هزار نفری برخوردار بود به میدان می‌رفتند یا قبل از آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تیم تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی خود از تیم‌های پرطرفدار تهرانی میزبانی انجام داد و اتفاقی نیز به وجود نیامد.

وی عنوان کرد: مطمئناً با توانایی مسئولان شورای تأمین استان تهران هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه دستگردی وجود نخواهد داشت و با توجه به برگزاری بازی در وسط هفته تماشاگران کمتری نیز به ورزشگاه خواهند آمد.

درویش در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی گفت: کیفیت چمن این ورزشگاه نیز از ورزشگاه‌های دیگر مانند تختی که ما می‌توانستیم در آن بازی کنیم، بهتر است. تیم‌هایی که در تختی به میدان رفتند از کیفیت این ورزشگاه رضایت نداشتند. من شنیدم تیم ملی نیز دیدار تدارکاتی خود مقابل عراق را در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.