ساری- معاون بهره برداری آبفا شهری مازندران از مردم خواست مصرف آب در ایام پایانی سال را مدیریت و شستشوی خانگی را تا ۲۵ اسفند به پایان برسانند.

شست وشوهای خانگی را تا ۲۵ اسفند به پایان برسانید

به گزارش قدس آنلاین، محمودی با اشاره به انجام سنت دیرینه خانه تکانی در روزهای پایانی سال گفت: مشترکین با مدیریت مصرف و جلوگیری از شستشوهای غیر ضروری، مانع از افت فشار در شبکه های توزیع و یا قطع آب شوند.

وی با بیان اینکه هرساله در روزهای پایانی سال با افت فشار و یا قطع آب در برخی نقاط شهر مواجه خواهیم شد، از شهروندان خواست در این ایام بیش از گذشته در مصرف آب صرفه جویی کنند.

معاون بهره برداری آبفا شهری مازندران از مشترکین خواست ضمن بکارگیری وسایل کاهش دهنده مصرف مانند شیرهای قطع و وصل و کاهنده فشار، شست و شوهای خانگی خود را تا ۲۵ اسفند به پایان برسانده تا در ایام ساعات پایانی سال خللی در شبکه توزیع آب رخ ندهد.

محمودی با اشاره به تلاش مجموعه شرکت آبفاشهری در تامین آب مورد نیاز شهروندان، گفت: با توزیع عادلانه و نیز بالانس کردن شبکه های توزیع و کاهش فشار آب در شب سعی می کنیم مشترکین در روزهای پایانی سال با کمترین افت فشار و یا قطع احتمالی آب مواجه شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد آب شرب استان از اعماق بیش از صد متر زیرزمین برداشت  می شود و جایگزین آن بیش از صد سال زمان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: برداشت بیش از حد مجاز آب سبب کاهش ذخیره سفره های آب زیرزمینی و پیشروی آب شور دریا می شود.

محمودی تاکید کرد: مشترکین تنها با ۲۰ درصد صرفه جویی در مصرف می توانند شرکت آب و فاضلاب را در برون رفت از این چالش یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.