مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برنامه‎ریزی های لازم برای استقبال و پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز صورت گرفته است.

آمادگی آستان قدس رضوی و سایر دستگاه‎های خدمت‎ رسان برای پذیرایی از زائران نوروزی

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در دیدار با اعضای ستاد خدمات زائر خراسان رضوی گفت: جلسات هماهنگی با ستاد تسهیلات و خدمات زائران و نمایندگان همه دستگاههای خدمت رسان استان و شهر مشهد برگزار شده و امیدواریم با ارتقای کیفیت و سطح خدمات، رضایت هر چه بیشتر زائران عزیز را کسب نماییم.

وی تصریح کرد:در نوروز ۹۵، بیش از ۷ میلیون زائر به بارگاه منور رضوی و مشهد مقدس مشرف شدند و مطابق پیشبینیهای صورت گرفته در نوروز ۹۶ شاهد رشد ۷ درصدی تشرف زائران حرم نورانی امام رضا(ع) خواهیم بود.

بختیاری اذعان داشت: حرم مطهر رضوی و سایر مجموعههای آستان قدس رضوی آماده استقبال از مقام معظم رهبری و زائران نوروزی این حریم قدسی است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:با توجه به تقارن ایام نوروز با ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در مجموعه اماکن متبرکه رضوی شاهد گل آرایی و نورآرایی ویژه فضاهای زیارتی خواهیم بود و برنامههای متنوع فرهنگی و تبلیغی نیز برای زائران عزیز تدارک دیده شده است.

وی افزود: مسئولیت ستاد خدمات سفر در استان خراسان رضوی با توجه به اینکه مسافران این خطه از کشورمان زائران امام رضا(ع) هستند مضاعف است و همه دستگاهها باید بهترین و کیفیترین خدمات خود را ارائه کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در ساماندهی و کنترل خدماتی که به زائران داده می شود، گفت: مجموعه مدیران و کارکنان معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد، پلیس راهور، هلال احمر و اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاهها خود را خدمتگزار زائران امام رضا(ع) می دانند و آستان قدس رضوی نیز در مسیر خدمت به زائران از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه از هموطنانی که با وسیله نقلیه شخصی قصد سفر به مشهد مقدس را دارند درخواست کرد تا مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن و زیارتی توأم با معنویت و آرامش را تجربه کنند.

در ابتدای این نشست نمایندگان دستگاههای اجرایی و خدماتی اخراسان رضوی به ارائه گزارش اقدمات صورت گرفته در راستای رفاه هرچه بیشتر زائران نوروزی پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.