اصفهان-فرماندار نایین گفت: جذب جوانان و نوجوانان در برنامه های فرهنگی که در جوار امامزادگان اجرا می شود باعث تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی می شود.

طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان اصفهان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین ثالثی بیان داشت: برگزاری ویژه برنامه هایی همچون طرح آرامش بهاری که همزمان با آغاز سال جدید در جوار امامزادگان اجرا می شود در دراز مدت تاثیرات بسیار مثبت و خوبی در بین زائران و مسافران حاضر در امامزادگان می گذارد.

وی افزود: یکی از اولویت های مسافران نوروزی اقامت در جوار بقاع متبرکه است و این فرصت بسیار خوب و مغتنمی است تا با اجرای برنامه های مناسب تاثیرات فرهنگی جهت تقویت روحیه انقلابی در مسافران و زائران ایجاد کرد.

فرماندار نایین ادامه داد: استفاده از فرصت هایی مانند ایام نوروز و بهره برداری از چنین تجمعاتی با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی توسط روحانیون آموزش دیده می تواند تاثیرات بسیار خوب و مثبتی در بلند مدت در سطح جامعه داشته باشد و همچنین زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی نیز محیا می شود.

حسین ثالثی در ادامه تاکید کرد: حضور در جوار بقاع متبرکه علایق قلبی و روحیه انقلابی در مردم ایجاد می کند همچنین به دلیل فضای امن و معنوی که در بقاع متبرکه وجود دارد این اماکن بهترین مکان هستند برای اسکان مسافران و زائران و این فرصت خوبی است جهت اجرای برنامه های فرهنگی و پرکردن اوقات فراغت مردم که امیدوارم سازمان اوقاف و امور خیریه بتواند این مهم را به سنت تبدیل کند و از این فرصت نیز به بهترین شکل ممکن بهره برداری نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.