بیرجند-رئیس بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از اعزام ۴۰۰ دانشجوی دختر خراسان جنوبی به مناطق هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

۴۰۰ دانشجوی دختر خراسان جنوبی به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی قاسمی ظهر سه شنبه در حاشیه اعزام دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی بیرجند به ارودهای راهیان نور بیان کرد: امسال یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر و پسر از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا امروز ۴۰۰ دانشجوی دختر با ۹ دستگاه اتوبوس از دانشگاه‌های خراسان جنوبی به ارودی راهیان نور اعزام شدند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه این دانشجویان دختر از دانشگاه‌های آزاد، صنعتی، علوم پزشکی و از شهرستان‌های قاین و فردوس اعزام شدند افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در هر کاروان یک نفر روحانی و یک راوی حضور دارد که در مسیر روحانیون و راویان کاروان‌ها موضوعات روشنگری و بصیرتی را برای دانشجویان مطرح می‌کنند.

قاسمی یادآور شد: امسال دانشجویان در ۳ بازه زمانی به ارودهای راهیان نور اعزام شده که یک بازده در ایام تابستان و اعزام به راهیان غرب بوده و در بهمن و اسفندماه اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور است.

وی تصریح کرد: بازدید از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان و استفاده معنوی دانشجویان از اهداف اردو است و هر کدام از دانشجویان که از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند به عنوان یک سفیر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بین دیگر دانشجویان و هم‌نسلهای بعدی خود خواهند بود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: دانشجویان با انتقال فرهنگ دفاع مقدس، علم آموزی و پیشرفت‌های علمی و فعالیت‌های اجتماعی می‌توانند نقش خود را در مقابل توطئه‌های دشمن ایفا کنند.

قاسمی با بیان اینکه نقش جوانان به خصوص دانشجویان در برابر نفوذ فرهنگی دشمنان بسیار مهم است افزود: مهم‌ترین هدف راهیان نور انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید به ویژه دانشجویان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.