بردسکن- امام جمعه بردسکن به اتفاق فرمانده سپاه این شهرستان روز چهارشنبه با خانواده شهید علی اصغر افرند طاهری دیدار کرد.

 دیدار با خانواده های معظم شهدا باید سرلوحه کار مدیران باشد

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار صمیمی امام جمعه بردسکن بر سرکشی مدیران با خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: امروز تمامی مردم و مسوولین وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا بوده و به این واسطه فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است را خنثی کنند.

حجت الاسلام علی اصغر امینی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست افزود: مسوولیت ما در قبال شهیدان بسیار سنگین است و باید با ادامه راه آنان از حرمت خون آنان پاسداری کنیم. وی عنوان کرد: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان ثابت کرد. امام جمعه بردسکن  افزود: خانوادهای شهدا همان طور که امام راحل گفته اند «چشم و چراغ ملت اند» و می توان از صبر و ایثارگری آنان الگوهای مناسبی گرفت.

حجت الاسلام امینی گفت: الگوی صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران چه برای نسل جوان و تمام آحاد مردم و حتی برای نسل های بعد ما نیز ماندگار است.

وی ظهارداشت: ما به هنگام دیدار از خانوادهای شاهد، روحیه ای مضاعف می گیریم.

سرهنگ علی محبی فرمانده سپاه بردسکن گفت: ازابتدای امسال تاکنون فقط توسط این ناحیه بیش از ۲۰ خانواده شهید در مناسبت های مختلف مورد سرکشی قرار گرفته است.

وی گفت: شهید افرند طاهری در سال ۶۲ در منطقه ایلام به فیض شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.