اهواز _ نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از رای قاطع نمایندگان به طرح تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت نیشکر و تغییر مدیرعامل این شرکت خبر داد.

رای قاطع نمایندگان مجلس به تحقیق و تفحص از نیشکر/مدیرعامل نیشکر تغییر می کند

به گزارش قدس آنلاین، علی ساری درحاشیه جلسه در استانداری خوزستان  اظهار کرد: این طرح با تشکیل کمیته‌های ویژه‌ای زوایای پنهان توسعه نیشکر را روشن می‌کند و رای آوری آن در مجلس نشان می‌دهد که اعتراضات مردمی در این مسئله به حق بوده است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل فعلی توسعه و نیشکر به زودی عزل می شود، گفت: از مهدی قمیشی (متخصص حوزه آب) به عنوان جایگزین مدیرعامل فعلی توسعه نیشکر نام برد.

 نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی  این انتخاب را مثبت ارزیابی کرد و عنوان کرد: گرچه نامبرده در زمینه نیشکر تخصص و تجربه ندارند اما به عنوان یک نیروی کاملا ارزشی، چهره شاخص سیاسی، متخصص در زمینه آب و مورد حمایت استاندار خوزستان، معاون وزیر جهاد و برخی فعالان اصلاح طلب بوده و این انتخاب مایه خرسندی است و امیدواریم با این انتخاب درست در آینده ی نه چندان دور شاهد تحول در نیشکر باشیم.

وی همچنین گفت: کمیته تحقیق وتفحص از طرح های انتقال آب نیز در مجلس فعال است و به دلیل اینکه این طرح ها فاقد پیوست  زیست محیطی هستند، در کمیسیون نیز رای آورده است و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود تا مورد بحث قرار بگیرد و مدیران وزارت نیرو نیز باید در صحن علنی پاسخگوی نمایندگان مردم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.