اهواز _ فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: یکی از برجستگی های خادمین وجود اقشار فرهیخته دانشجو و طلبه و افرادی که در ابعاد فرهنگی کار می کنند به عنوان خادم، خدمات خودشان را به زائرین عرضه می کنند.

علاقه مندان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر شده اند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سردار حسن شاهوارپور صبح  سه شنبه در دومین همایش خادمین شهدا استان و اختتامیه جشنواره سرزمین نور که در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص معرفی ارزش های دفاع مقدس به مردم، اظهار کرد:  یکی از موضوعات بسیار مهم بحث حرکت فرهنگی راهیان نور است که رهبری و خیل مشتاقان با تاکید بر حضور بیشتر و ارائه جلوه های ویژه ای از این اقدامات فرهنگی جوانان را مشتاق تر می کنند تا از مناطق عملیاتی بازدید کنند.

وی افزود: از سال ۸۸ مقرر شد سپاه استان خدمات دهی به راهیان نور را به کار گیرد و تمامی پتانسل خود را برای توسعه فرهنگ جهاد و شهادت دنبال کردیم.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه مروّجین فرهنگ شهادت و ایثار در حال افزایش است گفت:  امیدواریم نگاهی که رهبری به حرکت راهیان نور به عنوان سرمایه دارند بتوانیم این سرمایه را حفظ کرده و گسترش دهیم.

سردار شاهوار پور عنوان کرد: بیش از ۵۰۰۰ خادم در سایت راهیان نور ثبت نام کرده اند که ۲۷۰۰ نفر تا کنون وارد یادمان ها شدند.

وی بابیان اینکه یکی از برجستگی های خادمان وجود اقشار فرهیخته دانشجو و طلبه و افرادی که در ابعاد فرهنگی کار می کنند اظهار کرد:  به عنوان خادم هستند، که خدمات خودشان را به زائرین عرضه می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.