رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تمام دیدارهای داخلی و خارجی تیم‌های باشگاهی را زیر نظر داشته است.

تاج: کی‌روش تمام بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان را زیر نظر داشته است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج در آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط مطلوب حاکم بر تیم ملی قبل از بازی با قطر، گفت: سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط مطلوب تیم ملی تمام بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا را تا آخرین روز زیر نظر داشته است و لیست خود را برهمین اساس اعلام خواهد کرد.

وی عنوان کرد: سال 95 سالی همراه با موفقیت برای تیم‌های ملی در همه رده‌ها بود و کسب مجوز حضور در جام جهانی برای جوانان، نوجوانان و راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی باهاما با کسب قهرمانی آسیا، کسب موفقیت فوتسال و عنوان سومی جهان و دیگر موفقیت‌ها حاصل تلاش کار گروهی هیئت رئیسه، کمیته‌ها، دپارتمان و عوامل اجرایی فدراسیون بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال به برگزاری لیگ‌های موفق در سال 95 اشاره کرد و گفت: برگزاری لیگ‌های مختلف با کیفیت، نظم، مدیریت مطلوب فوتسال، بانوان و ساحلی برگزار شد که باید از عوامل اجرایی لیگ‌ها و کمیته‌های مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

تاج به تلاش کمیته داوری در جوان‌گرایی اشاره کرد و گفت: همکاری خوبی در این فصل بین رئیس کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود دارد و با توجه کردن به آموزش، ضابطه‌مند شدن در جوان‌گرایی در بخش داوری کار خوبی آغاز شده است و باید بر افزایش توجهات و دقت نظر خود را افزایش دهند.

وی اظهار داشت: در هیئت‌های استانی در سال جاری انتخابات خوبی برگزار کرده و برهمین اساس نیز به رؤسای هیئت هم تأکید داشته‌ایم در کادر اجرایی و عوامل اجرایی خود به جوان‌گرایی توجه و برنامه‌های خود را بازنگری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.