شهرکرد-رئیس میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بروجن از اجرای مراسم ویژه ۱۲ فروردین در این شهرستان خبر داد.

شهرستان بروجن با برنامه های ویژه به استقبال روز جمهوری اسلامی می رود

به گزارش قدس آنلاین، بهادر نوروزی اظهار کرد: مراسم ویژه روز جمهوری اسلامی ایران همراه با نواختن آواهای انقلابی، سرود ایران در بروجن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در نوروز ۹۶ با توجه به شعار امسال میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری« نوروز ۹۶ خدمات متفاوت» خاطرنشان کرد: برپایی هفت‌سین در هفت جایگاه، برگزاری مراسم تحویل سال در گلزار شهدای بروجن و فعالیت‌ کمیته‌های ۱۰گانه در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران از اقدامات مهم بوده است.

نوروزی یادآور شد: توزیع اقلام متناسب با ایام نوروز و آیین‌های مربوط به آن، برپایی سه پایگاه ثابت و سیار امدادخودرو، پایگاه اورژانس و اختصاص خانه‌های استیجاری، هتل‌ها و مدارس به اقامت مسافران در این شهرستان از فعالیت‌های شاخص در راستای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با نصب تابلوهای مختلف در مسیرها و ترمیم و بازسازی محورها در ستاد هماهنگی اجرای خدمات سفر نوروزی نقش مهمی ایفا کرده‌است، گفت: کمیته نظارت بر صنوف همواره فعال است و بر نحوه فعالیت رستوران‌ها، نمازخانه‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و ... نظارت و کنترل دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.