سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر گرانادا راضی و خوشحال است. او به ستایش از الکاسیر پرداخت و درباره غیبت مسی و آسیب دیدگی رافینیا سخن به میان آورد.

انریکه: غیبت مسی را احساس نکردیم/ مصدومیت رافینیا خبری بدی بود

به‌ گزارش قدس آنلاین، بارسلونا در هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا در خانه گرانادا به میدان رفت و ‌ در حالی که لیونل مسی را در اختیار نداشت توانست با نتیجه‌ چهار بر یک به پیروزی برسد تا فاصله دو امتیازی خود با رئال‌ مادرید صدرنشین را حفظ کند.

لوئیس انریکه باید از عملکرد شاگردانش در این دیدار خوشحال و راضی باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بر این باور هستم که نتیجه‌ هم عادلانه بود. تیمی که شایسته پیروزی بود توانست در نهایت پیروز شود و سه امتیاز را به دست آورد. وقتی بازی بدون گل دنبال می شد کار برای ما سخت شده بود اما خوشبختانه گل زدیم و کار برای ما راحت شد.

او ادامه‌ داد: همه جانبه حمله کردیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم تا این که توانستیم گل نخست خود را در دقیقه ۴۴ به ثمر برسانیم. در نیمه دوم کار برای ما بسیار سخت تر شد اما بازیکنان واکنش بسیار خوبی از خود نشان دادند و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم.

انریکه درباره آسیب دیدگی رافینیا، ‌اضافه کرد: خبر بد برای ما بعد از این پیروزی شیرین آسیب دیدگی رافینیا بود. او بازیکن بسیار مهمی برای ما به شمار می‌آید  و ناراحت هستم که آسیب دید. هنوز زمان دوری او از میادین مشخص نیست و باید منتظر گزارش کادر پزشکی باشم.

سرمربی بارسلونا درباره پاکو آلکاسیر که توانست در این دیدار گلزنی کند، گفت‌:  الکاسیر فصل نخست حضور خود در بارسلونا را پشت سر می گذارم و باید بگویم که از عملکرد این بازیکن راضی هستم. بسیار خوشحالم که او بار دیگر توانست برای بارسلونا گلزنی کند و امیدوارم که درخشش او ادامه‌ داشته باشد.

انریکه در پایان سخنان خود درباره غیبت مسی در این دیدار گفت‌:  باید با مشکلات و چالش های که با آن روبرو می شویم به خوبی برخورد کنیم. غیبت مسی اصلا خبر خوبی برای ما نبود اما ما بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم و خوشبختانه با وجود غیبت مسی توانستیم به پیروزی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.