سرمربی تیم فوتبال پیکان تیمش را شایسته شکست برابر پرسپولیس ندانست و گفت: بیانیه ای که پرسپولیس بعد از شکست برابر صنعت نفت داد در این دیدار به کمکش آمد.

اتهام مجید جلالی به فدراسیون فوتبال/ بیانیه پرسپولیس کار خودش را کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی پس از شکست ۲ بر صفر شامگاه چهارشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بعد از بازی که پرسپولیس در آبادان کرد و این باشگاه بیانیه را داد می دانستم که ما امروز بازی سختی در تهران داریم. چطور می شود که یک تیم بیاید بیانیه بدهد و همه چیز به نفعش شود.

وی افزود: اگر اینطور است ما هم بیاییم بعد از هر بازی یک بیانیه بدهیم. این اصلا منصفانه نیست. ما به دنبال تیمی که هوادار نداریم دوست داریم همه چیز عادلانه پیش برود. پرسپولیس به اندازه کافی قوی هست. اگر همه با بیانیه می توانند قوی شوند پس ما هم این کار را بکنیم. ما واقعا معترض هستیم. هیچ اتفاقی هم نیفتد ذهن ما را خراب می کند. 

جلالی در مورد بازی گفت: ما پایاپای بازی کردیم و موقعیت هایی هم داشتیم اما اشتباهاتی هم داشتیم که روی گل دوم بیشتر بود. روی یکی دو صحنه اعتراض دارم البته مطمئن نیستم. امیدوارم بازبینی شود. از اینکه تماشاگران خوشحال هستند احساس بدی ندارم اما احساس می کنم که حق ما تضییع شده است.

وی در مورد اینکه چرا می گویید ماجرا به سمت پرسپولیس بوده است گفت: از همان لحظه ای که وارد ورزشگاه شدیم این حس وجود داشت. از برخوردی که نیروی انتظامی با ما داشت تا مسائل داوری. خیلی صحنه ها بود که از دید من منصفانه قضاوت نشد. 

مجید جلالی ادامه داد: وقتی تیمی که هوادار دارد فضاسازی هم می کند طبیعتا داوری را تحت تاثیر قرار می دهد. ما زورمان همین است اما توقع ما این است که استنباط ما این نباشد که بازی از حالت منصفانه می خواهد خارج شود.

وی افزود: ما برای کسب سهمیه آسیا شانس داریم و برای همین امروز ناراحت هستیم. وقتی این اتفاقات رخ می دهد به ما فشار می آید و وقتی این فشارها می آید باعث می شود که ما اینگونه صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه شما چطور داوری را متهم به جانبداری از پرسپولیس می کنید در حالی که بازی صحنه مشکوکی نداشت گفت: توقع ما این است که در صحنه های خاص عدالت رعایت شود. شاید اگر باشگاه پرسپولیس این بیانیه را نمی داد ذهن ما اینقدر خراب نمی شد. اما وقتی پرسپولیس این بیانیه را داد خیلی ها به من گفتند که کارتان سخت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.