۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 517742

گلزن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در دیدار مقابل استقلال به خود لقب «علیِ رفت‌وبرگشت» داده است.

لقب جدید در فوتبال ایران؛ علیِ رفت‌وبرگشت!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علیرضا نقی‌زاده در مورد گلزنی در دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: حالا من هم می‌توانم لقب «رفت‌وبرگشت» بگیرم. می‌توانید به من بگویید «علیِ رفت‌وبرگشت». البته من در دو، سه فصل گذشته هم به استقلال گل زده بودم.

وی افزود: چند هفته‌ای می‌شود که با نظر فراز کمالوند جلوتر آمده‌ام و در تمرینات هم عملکرد خوبی در پست جدیدم داشتم. خوشحالم که در پست جدیدم موفق شدم نظر مثبت کمالوند را جلب کنم. گلی هم که به استقلال زدم، حاصل زحمت همه بچه‌ها بود. اگر لوسیانو پریرا آن پاس را نمی‌داد، من هم نمی‌توانستم گلزنی کنم.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز خرسندی از برتری مقابل استقلال تأکید کرد: همه می‌دانند که استقلال این‌ روزها حتی از پرسپولیس بهتر بازی می‌کند. علیرضا منصوریان با تغییراتی که در نیم‌فصل دوم به وجود آورد، استقلال را متحول کرد. آنها هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی می‌گیرند، اما مقابل گسترش فولاد کاملاً دست‌وپا بسته بودند.

نقی‌زاده در خاتمه تصریح کرد: 90 دقیقه تیم برتر زمین بودیم و به استقلال اجازه نفس کشیدن ندادیم. استقلال یک فرصت هم نداشت که دروازه‌بان ما را مجبور به واکنش کند. نمی‌دانم چرا، اما متأسفانه پس از گلی که زدیم،‌ فکر کردیم بازی تمام شده است. مقابل تیم‌های بزرگ هم اولین اشتباه با آخرین اشتباه برابر است. به هر حال فکر می‌کنم تساوی مقابل استقلال هم نتیجه بدی نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.