مشهد- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به وقوع ۳۱۹ حادثه مرتبط با زلزله در سه روز گذشته گفت: در این مدت ۳۰۰ مورد بازدید از ساختمانهای مسکونی خطری مرتبط با زلزله صورت گرفت.

بیش از ۳۰۰ حادثه مربوط به زلزله در مشهد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم حسن جعفری روز شنبه با بیان این مطلب افزود: ۳۰۰ مورد از این تعداد مربوط به بازدید از ساختمانهای پرخطر، هفت مورد بازدید از اماکن تجاری، سه مورد بازدید از آسانسور، سه مورد نشست چاه، ۲ مورد تخریب بخشی از ۲ کوره آجرپزی، ایمن سازی یک المان شهری، ایمن سازی یک ستون برق و رفع خطر ۲ مورد احتمال گازگرفتگی در چادرهای اسکان اضطراری بود.

وی خاطرنشان کرد: ترک دیوار و سایر بخشهای ساختمان از عمده ترین موارد مربوط به ساختمانهای پرخطر بود که پس از بازدید آتش نشانان چنانچه ساختمانی نامقاوم تشخیص داده شود، تخلیه و پلمپ می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: از آنجا که تخلیه ساختمان ثبت نمی شود لذا آمار دقیقی از این میزان در روزهای گذشته موجود نیست ولی مواردی از تخلیه و پلمپ ساختمانها وجود داشته است.

وی ادامه داد: در مجموع روز گذشته  ۷۳ مورد عملیات توسط ماموران این سازمان انجام شد.

آتشپاد دوم جعفری خاطرنشان کرد: ۱۴ مورد از این تعداد آتش سوزی، ۱۳ مورد حادثه و ۴۶ مورد نیز بازدید از ساختمانهای پرخطر در اثر زلزله بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.