ایلام-سرپرست آموزشکده فنی پسران ایلام گفت: دانش‌آموختگان این آموزشکده‌ها می‌توانند نیروی مورد نیاز استان در بخش‌های صنعت و خدمات را به خوبی تربیت و تأمین کنند.

آموزشکده‌های فنی تأمین کننده نیروهای صنعتی مورد نیاز جامعه اند

دکتر جواد باژدان  روز شنبه در گفت‌ وگو با  قدس آنلاین، اظهار داشت: آموزشکده‌های فنی با تربیت نیروی مهارت آموخته، می‌توانند در تحقق اشتغال‌زایی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که شعار سال است به‌خوبی نقش‌آفرینی کنند و می‌طلبد که برای رسیدن به اهداف موردنظر،  به این آموزشکده‌ها و دانشجویان تحصیل‌کرده آچار به دست و فنی، که آموزش لازم برای ورود به عرصه کار و توسعه را دریافت داشته اند، توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه طی ‌دو سال گذشته با تلاش مضاعف، سعی شده آموزشکده پسران ایلام ساماندهی شود، افزود: کمبودهای این آموزشکده با تلاش جهادی و مدیریت جهادی جبران می‌شود اما نیازمند توجه بیشتر است و اگر موردتوجه قرار بگیرد قطعاً در تحقق شعار سال به‌خوبی می‌درخشد.

جواد باژدان با تأکید بر اینکه این آموزشکده، آموزش‌های مهارتی لازم و ضروری جامعه را ارائه می‌دهد، بیان داشت: دانشگاه‌های نسل جدید نه‌تنها به‌عنوان مرکز تحولات اجتماعی بلکه نقطه ثقل تربیت نخبگان و مدیران ارشد کشور به شمار می‌روند.

سرپرست آموزشکده فنی پسران ایلام با تأکید بر اینکه این آموزشکده ها به‌خوبی می‌توانند در زمینه مهارت‌آموزی، اشتغال و تولید نقش‌آفرینی کنند، تصریح کرد: دانشجویان این آموزشکده مهارت و دانش را باهم دارند که این امر نقش مهمی در بازار کار ایفا می‌کند چراکه آنان از روش‌های علمی و کلاسیک بهره برده و نیروهای تربیت‌یافته وارد بازار می‌کنند.

جواد باژدان یادآور شد: دانش‌آموختگان این آموزشکده‌ها می‌توانند نیروی مورد نیاز استان در بخش‌های صنعت و خدمات را به خوبی تربیت و تأمین کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.