بیرجند- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زیرکوه گفت: سال گذشته اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برایآبرسانی به روستاهای این شهرستان هزینه شده است.

۴ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی سیار به روستاهای زیرکوه هزینه شد

به گزارش  قدس آنلاین از بیرجند، علیرضا غلامحسینی ظهر شنبه در بازدید از طرح های ابرسانی سیار در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: تأمین آب روستایی از مهم‌ترین رسالت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی است.

وی با بیان اینکه خشکسالی‌های چندین ساله در خراسان جنوبی سبب کمبود آب شده و روستاهای زیادی را با مشکل بی‌آبی مواجه ساخته است، تصریح کرد: روستاهایی که با مشکل کمبود آب مواجه هستند به وسیله تانکر به صورت سیار آبرسانی می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زیرکوه یادآور شد: آبرسانی سیار به روستاهای این شهرستان از طریق سه تانکر انجام می‌گیرد.

غلامحسینی با اشاره به اینکه آبرسانی سیار برای ۲۳ روستای زیرکوه با جمعیتی بالغ‌بر ۷ هزار و ۵۰۰ نفر سالانه صورت می‌گیرد، افزود: در سال گذشته بیش‌از ۳ هزار و ۶۰۰ سرویس معادل ۵۰ میلیون و ۶۲۹ هزار مترمکعب آب به این روستاها حمل شده است.

وی بیان کرد: سالانه اعتباری معادل ۶ میلیارد ریال برای آبرسانی سیار به روستاهای زیرکوه مورد نیاز است.

مدیرامورآب وفاضلاب روستایی شهرستان زیرکوه ادامه داد: سال گذشته اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای آبرسانی به روستاهای این شهرستان هزینه شده است.

غلامحسینی خاطرنشان کرد: امیداست در سال جاری با کمک‌های دولتی و کمک مردم با ساخت مجتمع‌های آبرسانی شاهد حذف برخی از روستاهای این شهرستان از چرخه آبرسانی سیار باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.