مکس آلگری، سرمربی یوونتوس تاکید کرد که امتحان دشواری در تقابل با بارسا پیش رو خواهند داشت.

 آلگری: امتحان دشواری مقابل بارسا پیش رو داریم/ نباید شب و روز به این بازی فکر کنیم

به گزارش قدس آنلاین، دو تساوی در ۴ بازی اخیر باعث شده بود تا شاگردان آلگری، مثل همیشه با اطمینان خاطر پا به میدان نگذاراند ولی دو گل از ایگواین، پیروزی مهم آنها را مقابل کیه وو رقم زد. حال آنها باید به مصاف بارسلونا بروند که شب گذشته مغلوب مالاگا شد و آلگری از دشواری امتحان مهم پیش روی خود در مصاحبه با خبرنگاران صحبت کرد.

او گفت: باید ایمان داشته باشیم می‌توانیم صعود کنیم. شکست در مقابل مالاگا اهمیتی ندارد زیرا بارسا به بازی در بازی‌های بزرگ اروپایی عادت دارد. ما پس از چند بازی دشوار پا به این دیدار خواهیم گذاشت و طبیعی بود که کمی خسته باشیم، بنابراین به نظر من یکی از سخت ترین بازی های فصل را پشت سر گذاشتیم زیرا انرژی مان به خاطر بازی با ناپولی نیز تخلیه شده بود. در شرایط خوبی هستیم، ایگواین خیلی خوب روی آمادگی اش کار کرده است. باید با شور و انگیزه و حرارت در چند بازی پیش رو ظاهر شویم.

وی اضافه کرد: هیچ فایده ای ندارد که دائم به این فکر کنیم که باید مقابل بارسا بازی کنیم، فقط باید بازی خودمان را انجام دهیم. از یکشنبه به بارسا فکر می‌کنیم، ولی فقط به این خاطر که بازی بعدی ماست. بازی بعدی همیشه مهم است. وقتی مقابل بازیکنانی مثل مسی، نیمار، سوارز و اینیستا قرار می‌گیرید، شب عادی پیش رو نخواهید داشت. باید آماده باشیم و به موقع حمله کرده و به موقع دفاع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.