سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: شانس آوردیم پنالتی پرسپولیس در نیمه اول گل نشد.

شانس آوردیم پنالتی پرسپولیس گل نشد/ جو ورزشگاه اذیت کننده نبود

به گزارش قدس آنلاین، «مایکل لاودروپ» بعد از بازی پرسپولیس و الریان قطر در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: این یک بازی سختی برای ما بود. امروز مقابل تیم خوبی بازی کردیم. پرسپولیس در لیگ ایران خیلی خوب کار کرده است.

وی افزود: ۳۰ دقیقه اول، بازی برابر بود ولی در ادامه بازی پرسپولیس روی ما فشار آورد و پنالتی گرفت. از خوش شانسی ما بود که پنالتی گل نشد. 

سرمربی الریان تاکید کرد: در ابتدای بازی فرصت خوبی داشتیم که گل بزنیم ولی این امر محقق نشد. پرسپولیس به صورت کلی موقعیت های بیشتری داشت ولی ما هم چند موقعیت داشتیم بخصوص آخرین فرصت در دقایق پایانی که به تیرک خورد. 

لاودروپ درباره اینکه پرسپولیس حریف این تیم برای صعود به مرحله بعدی است یا الهلال عربستان و برنامه اش برای صدرنشین ماندن در این گروه، گفت: برنامه ما لذت بردن از نتیجه این مسابقه و فوتبال است. پرسپولیس در بازی بعد با الهلال بازی می کند و ما نمی دانیم نتیجه این مسابقه چه می شود. ما هم باید با الهلال بازی کنیم. هر سه تیم دیگر شانس صعود به مرحله بعد دارند.

وی یادآور شد: آخرین باری که من اینجا بودم با لخویا با سه گل شکست خوردیم ولی در نهایت با پرسپولیس به مرحله بعد صعود کردیم.

سرمربی الریان در خصوص برنامه اش برای غلبه بر جو ورزشگاه آزادی هم گفت: ما با بازیکنان صحبت کرده بودیم. تعداد زیادی از بازیکنان ما تجربه مشابهی داشتند. به نظرم اتفاقا جو خوبی بود و برای ما جو اذیت کننده ای نبود. تماشاگران دوست داشتند تیمشان برنده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.