کرمانشاه- مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: ودیعه‌گذاران حج تمتع که تا تاریخ ۳۱ تیر سال ۱۳۸۵ در شعب بانک ملی ثبت‌نام کردند تا دوم اردیبهشت ماه برای مراجعه به یکی از شعب بانک ملی فرصت دارند.

ودیعه‌گذاران حج تمتع تا سال ۸۵ در کرمانشاه به شعب بانک ملی مراجعه کنند

به گزارش قدس آنلاین، حامد دارابی اظهار داشت: ودیعه‌گذاران از روز چهارشنبه ۲۳ فروردین به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا با در دست داشتن اصل قبض ودیعه‌گذاری، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی‌الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند.

وی گفت: شعب بانک ملی با مراجعه متقاضیان یاد شده، پس از بررسی لازم نسبت به محاسبه اصل و سود متعلقه به مبلغ ودیعه‌گذاری به صورت روزشمار تا تاریخ مراجعه متقاضی اقدام و مبلغ مابه ‌التفاوت تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال را دریافت و پس از واریز به حساب سازمان، رسید آن را به متقاضی ارائه می‌کنند.

دارابی افزود: با شروع ثبت‌ نام در کاروانها اولویت با آن دسته از افرادی است که در این مرحله اقدام به واریز هزینه اولیه سفر کرده باشند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه عنوان کرد: اسامی مدیران و مشخصات کاروان‌ها، همچنین هزینه قطعی سفر حج تمتع متعاقباً به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.