سنندج- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی سالن ورزشی ۶ هزار نفری سنندج خبر داد و گفت: این سالن ورزشی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

سالن ۶هزار نفری سنندج تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، حامد جولایی در بازدید مدیر منطقه غرب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از سالن ۶ هزار نفری سنندج، اظهار کرد: پروژه سالن ۶ هزار نفری شهر سنندج باید در چند سال گذشته افتتاح می‌شد که این امر با توجه به نبود اعتبار و نظارت و پیگیری‌های لازم هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: احداث پروژه ۶ هزار نفری شهر سنندج با مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صورت می‌گیرد و با مذاکرات متعدد با مسئولان شرکت در تکمیل پروژه اهتمام لازم انجام خواهد شد.

جولائی از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به احداث سالن ۶ هزار نفری سنندج خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استان و نظر مساعد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، سالن ۶ هزار نفری تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هر چه زودتر با ترزیق اعتبارات مشخص شده احداث خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.