ساری- درهفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا که با حضور ۸ تیم در شهر ساری برگزار شد تیم‌های شهدای مدافع حرم ساری و شهرداری ورامین به دیدار نهایی صعود کردند.

تکواندو کاران مازندرانی به دور نهایی مسابقات باشگاه های آسیا راه یافتند

به گزارش قدس آنلاین، در این رقابت ها که با حضور هشت تیم شامل عراق (۲ تیم )، عمان، پاکستان و افغانستان به همراه تیم‌های شهرداری ورامین ، مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری روز جمعه در سالن ورطشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تیم شهدای مدافع حرم ساری با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم مدعی عمان پیروز شد.

 تیم شهدای مدافع حرم ساری در این دیدار با هدایت «فیض اله نفجم» و با ترکیب مهدی محمودی، کامران امانلو، احسان امینی، عرفان حیدری و محمد خاکسار به میدان رفت و در نخستین حضورشان در این مسابقات درخشیدند.

تیم شهدای مدافع حرم ساری در مرحله گروهی این مسابقات در گروه دوم با سه پیروزی برابر تیم های آریانا افغانستان، الکتریسیته عراق و مقاومت ایران به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و حریف تیم عمان در این مرحله شد.

همچنین در دیدار تمام ایرانی میان تیم های شهرداری ورامین و مقاومت، تیم شهرداری با پیروزی ۳بر۲ برابرتیم مقاومت، ضمن صعود به دیدار نهایی این مسابقات، حریف تیم شهدای مدافع حرم ساری شد.

عصر امروز جمعه و ابتدا در دیدار رده بندی این مسابقات تیم های مقاومت ایران و عمان برای کسب مقام سوم دیدار می کنند.

در دیدار نهایی و تمام ایرانی، تیم های شهرداری ورامین و مدافع حرم ساری برای کسب جام قهرمانی هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تلاش خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.